Сучасне суспільство характеризується перетворенням інформації в глобальний ресурс людства, прискоренням темпів розвитку техніки, створенням нових інформаційних технологій, перетворенням засобів масової інформації в засоби масової комунікації, глобалізацією світового інформаційного простору. Одним із пріоритетних напрямів модернізації освіти на сучасному етапі визначено підготовку педагогів до здійснення професійної діяльності з урахуванням інтеграції медіа в усі галузі життя й, зокрема, в освітній процес.
Однак, як показав аналіз науково-педагогічних джерел, проблема розвитку медіакультури вчителів у закладах післядипломної педагогічної освіти є практично нерозглянутою та потребує детального дослідження. Метою статті буде визначення ключової категорії «медіа-культура» та уточнення її відносно вчителя. (Зі статті Колеснікової І.В., викладача кафедри методики викладання навчальних предметів Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Детальніше...
Немає коментарів:
Дописати коментар