19 листопада 2018 року
Приємно відзначити творчий підхід, креативне бачення будь-якого питання, грунтовне пояснення проблеми науковцем Бутурліною Оксаною Василівною.
Лекція особливо корисна для педагогів, які працюють у старших класах, викладають мистецтво, зарубіжну літературу. Безумовно, стане цікавою тим педагогам, які вдосконалюють свою майстерність у впровадженні компетентнісного підходу до навчання.
Так само, як література є елітарною і масовою, так і лекція Оксани Василівни потребує слухача інтелектуально підготовленого.
Одержала внутрішнє задоволення від спільного навчання з Колядою Іриною Григорівною. Виважений, доступний, надзвичайно позитивний підхід до комунікації з аудиторією. Лектор володіє прийомами риторики на високому рівні. Приємно відзначити, що Ірина Григорівна допомогла побачити помилки у роботі з блогом, вдосконалити раніше набуті знання на курсах Web.2.0. Теорія дуже вдало поєднана з практикою.
Якщо порівняти життя з колосом, у якому є і полова, і життєдайне зерно, то сьогоднішній день став саме тією зерниною, з яких і формується міцне колосся. Саме такими зернинами варто наповнювати свідомість того, хто прагне навчатися - учня, педагога, небайдужого...

20 листопада 2018 року
Ранкові дослідження разом з Оксаною Василівною спонукають до самоаналізу і міркувань протягом усього дня. Корисно! Показово! Матеріал дуже цінний практично!Хотілося б одержати поради стосовно виховання медіакультури в учнів, батьків, вчителів: Інтернет-ресурси, вправи, тренінги, питання на яких слід робити акцент.
21 листопада 2018 року
Ще раз впевнююсь у тому, що широке впровадження медіатехнологій у освітній процес, власне медіаосвіта має сенс тоді, якщо її наріжним каменем буде розвиток дитини як особистості творчої, критично мислячої, інтелектуально розвиненої. Чого варті технології заради технологій у освітньому процесі? Передусім зусилля мають бути спрямовані на розвиток творчого потенціалу дитини у поєднанні з найновішими досягненнями медіа.
Саме таке завдання ставлять перед собою керівники гуртків та центрів аудіовізуального напрямку, що взяли участь у обласному семінарі, який відбувся на базі КПНЗ "ДОДЮК "Веснянка"ДОР"
Детальніше...
Саме таке завдання ставлять перед собою керівники гуртків та центрів аудіовізуального напрямку, що взяли участь у обласному семінарі, який відбувся на базі КПНЗ "ДОДЮК "Веснянка"ДОР"
22 листопада 2018 року
«Освіта – це не вивчення фактів, а підготовка розуму до мислення». Альберт Ейнштейн У цьому вислові усі мої враження від сьогоднішнього дня. Коли слів забагато, вони губляться, втрачають сенс. Саме тому щонайменше хочеться коментувати усе дійство. Знання, одержані цього дня, були саме тією зерниною до колоса, про який вела мову на початку щоденника. Це було Слово, що спонукало до глибоких роздумів ... Мовчазних. На самоті. Подив? Обурення? Ні! Стан, у якому перебуває сучасне суспільство, відсутність або брак медіаосвіти спонукає до дій.
У цьому контексті при нагоді варто б опрацювати навчальний посібник Петренка М.М., Корнєєвої Т.С. Розвиток інтелектуального потенціалу студентів . Є сенс зібратися за круглим столом та спільною темою для обговорення. Витяг зі вступу до посібника (за матеріалами http://www.kntu.kr.ua/)
«…одночасно з прогресом у галузі технологій відбувається деградація інтелектуального розвитку людей. Це викликано багатьма чинниками, серед яких найбільш впливові: розвиток цифрових технологій, в тому числі комп'ютеризація; не читання текстів (підручників, художньої літератури тощо); відсутність необхідності написання від руки текстів. Альберт Ейнштейн з цього приводу висловив своє занепокоєння, суть якого перефразовується приблизно так: «Побоююся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. Тоді світ отримає покоління ідіотів»... Цифрові технології дають можливість миттєвого доступу до інформації. Але це не є знаннями. Необхідно знайти компроміс між швидкістю надходження інформації і швидкістю (і можливістю) її критичного осмислення.
Вечірнє сонце, дякую за день!
Творче листопада 2018 року
Вечірнє сонце, дякую за день!
Вечірнє сонце, дякую за втому.За тих лісів просвітлений Едем і за волошку в житі золотому.За твій світанок, і за твій зеніт,і за мої обпечені зеніти.За те, що завтра хоче зеленіть,за те, що вчора встигло одзвеніти.За небо в небі, за дитячий сміх.За те, що можу, і за те, що мушу... ( Ліна Костенко)
Глобальна урбанізація. Сучасне велике місто з його величезними прямокутними велетнями зі скла і бетону, вздовж і поперек пересічене магістралями з нескінченним потоком автомобілів, ...Новий погляд на оточуючий світ - через об'єктив фотоапарата.
"Сніданок" |
"Віддайте мені дощ. Віддайте мені тишу.
|
"Листи з минулого шукають адресатів" |
"Одинак" |
"Наречена" |
26 листопада 2018 року
Одержання цінного практичного досвіду. Інструменти, якими треба вміло користуватися аби не "загратися" і не замінити реальний світ для дитини цікавою грою у цифровому світі. Важливо знайти баланс між технологіями і живим спілкуванням, вмінням комунікувати, грати з батьками, вчителями, однокласниками.27 листопада 2018 року
Той випадок, коли проблема осмислюється через чуттєвість. Теми злободенні: "пірамідки" і ролі батьків у її житті; питання утвердження дитини, ідентифікації її у соціумі; проблема підліткового максималізму, пошуку рішень, вміння вирішувати проблеми.
Ідеї і теми для роботи з батьківською аудиторією. Нова точка відліку у роботі над розумінням і утвердженням себе як надійного авторитетного друга власни х дітей.
Р.S. Бачити, а не лише дивитися... Чути, а не лише слухати... Проникатися проблемою, відчувати її, шукати шляхи її розв'язання, а не лише споглядати проблему як сторонній спостерігач і обговорювати її за ради самого обговорення...
Немає коментарів:
Дописати коментар